Оригинал: 1. Fixed flags (ie. messages) for parry, block, critical on attacks and skills. This will not affect damage at all. The server was calculating and reporting the damage properly the entire time, just sending the wrong flag to the client. 2. Fixed stigma unequip issue that the last update was supposed to fix. 3. Updated abnormal resist cap so that skills like Ultimate Defense will give you 100% immunity instead of 10%. 4. Small fix to prevent teleport items being used in jail. 5. Fixed skills that cause yourself to be blind, stunned, silenced, etc upon use. 6. Temporary fix for mobs that give 0xp to still drop quest items (the shoe box for example). 7. Fixed shadow walk again, 20%, not 40%. 8. Fixed damage shield buffs to respond to proper damage type only. This means if your buff says it blocks magic only, it will now block only that type instead of all. 9. Fixed all skills that rely on drain types (you gain hp from the damage you do). 10. Slightly lowered natural resistance on mobs for abnormal types. 11. Reflect damage buffs should now work properly.
Гугл-перевод: 1. Исправлены сообщения о парировании, блоке, критических ударах и навыках. Это не влило на ущерб. Сервер расчета и отчетности ущерба правильно работал все время, просто были неверные сообщения к клиенту. 2. Исправлена проблема удаления стигм, последнее обновление должено было исправить. 3. Обновлены ненормальные эффекты сопротивления, таких навыков, как Ultimate Defense - даст вам 100% иммунитет, а не 10%. 4. Небольшое исправление для предотвращения телепортирования в "тюрьму". 5. Исправлена навыки, которые вызывают на себя слепоту, оглушенние, молчание, и т.д. при использовании. 6. Временные исправления для мобов, которые дают 0xp и падение квестовых предметов (обувной коробки, например). 7. Исправлено нахождение в тени -20%, а не 40%. 8. Исправлены баффы щитов от ущерба на соответствующий тип ущерба. Это означает, если положительный эффект говорит, что блокироавана магия только такогото типа, она теперь будет блокировать только этого типа, а не все. 9. Исправлены все навыки, которые полагаются на "истекающих" типов (Вы получаете hp от ущерба, который Вы наносите). 10. Слегка опустив естественное сопротивление на мобов для ненормальных типов. 11. Баффы Отражение повреждений теперь должны работать правильно.
|