Оригинал: 1. Added check to apply proper damage formulas to npcs and summons (while summons ARE npcs, they do not follow the npc forumlas). 2. Removed all the extra guards in the abyss teleporters. No longer needed. 3. Added a bunch of missing spawns over multiple maps. Mostly mini-bosses in the Abyss and a few other areas. 4. More artifacts enabled. Getting close to being done with them. 5. Another buttload of npc skills added. Once we're done with these we'll go back through and start specifying proper events for them (ie. skill x is only used when an npc is 50% or lower, etc). 6. Fixed missing dispel effects for about 25 skills. This includes Iron Skin, Ripple of Purification, etc. 7. Added skill interrupts and proper formula for concentration. May need a little tweaking for mobs and such. 8. Added some missing drops to world bosses and a few instance bosses. Updated drop rates for Theo Labs, Adma Stronghold and a few others. Adjusted a few bosses to use skills at appropriate hp levels. 9. Reduced guard template HP by about 50k per npc rating to better match the values we've gotten from retail. 10. Fixed short buff time skills such as Ripple of Purification and all the others (there's lots and lots, not going to list them all). Basically they are set to tick once, but the tick wasn't being counted. Now it is. 11. Summon kills now count towards quest kills and will trigger quest drops. 12. Guards will support players now when players are attacked near them. Seriously this time. (SIEL WILL GET THIS UPDATE WHENEVER WE UPDATE NEXT!) Перевод на руский: 1. Добавлена проверка применения надлежащей формулы ущерб НПС и вызовы (в то время как вызов ARE NPC, они не следуют персонаж forumlas). 2. Удалены все дополнительные охранники в пропасть телепортов. Нет не нужна. 3. Добавлено куча пропавших без вести нерестится в течение нескольких карт. Основном мини-боссов в Abyss и некоторых других областях. 4. Дополнительные артефакты включен. Как близка к делать с ними. 5. Другой buttload ВСНП навыков добавил. Как только мы сделали с этими вернемся конца и начала указанием надлежащего событий для них (т.е. умение х используется только, когда персонаж на 50% или ниже, и т.д.). 6. Улучшена устранить эффект около 25 навыков. Это включает в себя Железная кожа, Рипл очищения и т.д. 7. Добавлен навык прерывания и правильную формулу для концентрации. Возможно, потребуется немного настройки для толпы, и такие. 8. Добавлены некоторые отсутствующие капель на мировые боссы и несколько боссов инстанции. Обновлено падение цены на Тео Labs, ADMA Stronghold и некоторые другие. Скорректированная несколько боссов использовать навыки на соответствующих уровнях лошадиных сил. 9. Сокращение охраны шаблон HP около 50K в рейтинг персонаж, чтобы лучше соответствовать ценностям, которые мы уже получили от розничных. 10. Исправлена короткий бафф время такие навыки, как рябь очистки и все остальные (там много-много, не буду перечислять их все). В основном они устанавливаются отмечать один раз, но галочку не в счет. Теперь она есть. 11. Summon убивает теперь засчитываются поисках убивает и вызовет поисках капель. 12. Гвардии будет поддерживать игроков в настоящее время, когда игроки нападения рядом с ними. Серьезно этот раз. (СИЭЛ получите это, когда мы UPDATE UPDATE NEXT!)
|